top of page
  • Heeft het hotel een valet parkeerservice?
    Ja, indien gewenst kunt u de auto aan de zijkant van het hotel parkeren, vervolgens zullen wij de auto parkeren voor u en halen we hem ook weer op. Kosten €5,-
  • Is er parkeergelegenheid bij het hotel?
    Om de hoek bij het hotel is er gratis parkeergelegenheid, zie de plattegrond voor de exacte locatie.
  • Is het hotel en de toegewezen kamer toegankelijk met een rolstoel?
    Ja, onze zij-ingang is rolstoelvriendelijk en al onze kamers bevinden zich op de begane grond.
  • Heeft het hotel een lift?
    Nee, wij beschikken niet over een lift aangezien onze lobby, eetzaal en alle kamers zich op de begane grond bevinden.
  • Heeft het hotel een loopjongen?
    Ja, in de meeste gevallen hebben wij iemand beschikbaar die voor u boodschappen kan doen. De kosten bedragen €15 per uur met een minimumtarief van €7,50.
  • Biedt het hotel een kopieer- of scanservice aan?
    Ja, bij de receptie maken we graag een kopie of scan voor u, indien gewenst.
  • Biedt het hotel een bagageservice aan?
    Ja, bagage van gasten wordt indien gewenst gratis van en naar de kamer gebracht.
  • Heeft het hotel een beveiligd bagagedepot?
    Ja, voor arriverende of vertrekkende gasten kan de bagage onder toezicht van onze medewerkers worden opgeborgen en voorzien van een label.
  • Biedt het hotel dagelijkse verschoning van beddengoed aan op verzoek?
    Ja, hoewel we dit niet aanmoedigen vanuit duurzaamheids- en milieuoogpunt.
  • Biedt het hotel chemische reiniging of een stomerij-service aan?
    Ja
  • Biedt het hotel een strijkservice aan?
    Ja, strijkgoed is gereed binnen een uur.
  • Biedt het hotel een wasservice aan?
    Ja, bij aanlevering voor 9 uur 's ochtends is uw was gereed binnen 9 uur. De kosten bedragen €4 per kilo met een opstarttarief van €3,50.
  • Zijn persoonlijke verzorgingsartikelen verkrijgbaar in het hotel?
    Ja, zoals een tandenborstel, tandpasta, scheermes, gezichtsreiniger, inlegkruisjes, enzovoort.
  • Biedt het hotel kledingreparatie aan?
    Ja, dit wordt uitbesteed aan een externe kleermaker in het dorp.
  • Biedt u gasten een schoenpoetsservice aan?
    Nee, maar we hebben wel schoenpoetsartikelen op verzoek beschikbaar.
  • Biedt u actuele tijdschriften aan in het hotel?
    Ja, diverse titels waaronder, Linda, Jan, Beau Monde, Marie Claire, Lonely Planet, VT Wonen etc.
  • Is er voor gasten een paraplu aanwezig bij de receptie of op de kamer?
    Ja, paraplu's zijn bij de receptie beschikbaar.
bottom of page