top of page
Ook voor ontbijt, lunch en/of diner (reserveren gewenst). Of kom borrelen op ons dakterras.
-
Heeft het hotel een valet parkeerservice?Ja, indien gewenst kunt u de auto aan de zijkant van het hotel parkeren, vervolgens zullen wij de auto parkeren voor u en halen we hem ook weer op. Kosten €5,-
-
Is er parkeergelegenheid bij het hotel?Om de hoek bij het hotel is er gratis parkeergelegenheid, zie de plattegrond voor de exacte locatie.
-
Is het hotel en de toegewezen kamer toegankelijk met een rolstoel?Ja, onze zij-ingang is rolstoelvriendelijk en al onze kamers bevinden zich op de begane grond.
-
Heeft het hotel een lift?Nee, wij beschikken niet over een lift aangezien onze lobby, eetzaal en alle kamers zich op de begane grond bevinden.
-
Heeft het hotel een loopjongen?Ja, in de meeste gevallen hebben wij iemand beschikbaar die voor u boodschappen kan doen. De kosten bedragen €15 per uur met een minimumtarief van €7,50.
-
Biedt het hotel een kopieer- of scanservice aan?Ja, bij de receptie maken we graag een kopie of scan voor u, indien gewenst.
-
Biedt het hotel een bagageservice aan?Ja, bagage van gasten wordt indien gewenst gratis van en naar de kamer gebracht.
-
Heeft het hotel een beveiligd bagagedepot?Ja, voor arriverende of vertrekkende gasten kan de bagage onder toezicht van onze medewerkers worden opgeborgen en voorzien van een label.
-
Biedt het hotel dagelijkse verschoning van beddengoed aan op verzoek?Ja, hoewel we dit niet aanmoedigen vanuit duurzaamheids- en milieuoogpunt.
-
Biedt het hotel chemische reiniging of een stomerij-service aan?Ja
-
Biedt het hotel een strijkservice aan?Ja, strijkgoed is gereed binnen een uur.
-
Biedt het hotel een wasservice aan?Ja, bij aanlevering voor 9 uur 's ochtends is uw was gereed binnen 9 uur. De kosten bedragen €4 per kilo met een opstarttarief van €3,50.
-
Zijn persoonlijke verzorgingsartikelen verkrijgbaar in het hotel?Ja, zoals een tandenborstel, tandpasta, scheermes, gezichtsreiniger, inlegkruisjes, enzovoort.
-
Biedt het hotel kledingreparatie aan?Ja, dit wordt uitbesteed aan een externe kleermaker in het dorp.
-
Biedt u gasten een schoenpoetsservice aan?Nee, maar we hebben wel schoenpoetsartikelen op verzoek beschikbaar.
-
Biedt u actuele tijdschriften aan in het hotel?Ja, diverse titels waaronder, Linda, Jan, Beau Monde, Marie Claire, Lonely Planet, VT Wonen etc.
-
Is er voor gasten een paraplu aanwezig bij de receptie of op de kamer?Ja, paraplu's zijn bij de receptie beschikbaar.
bottom of page